Strona główna / Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MOJEDEKORACJE.PL

 

Sklep internetowy MojeDekoracje.pl działający pod adresem www.mojedekoracje.pl prowadzony jest przez firmę:
Centrum Osłon „Effect” s.c. Joanna Czech, Michał Mitko
ul. Ks.Płk.Wilhelma Kubsza 30
44-300 Wodzisław Śląski
NIP: 6472424093
REGON 240559750
Wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 1599/2007
tel.531 555 313
e-mail: kontakt@mojedekoracje.pl
 
 
I. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
 
1.Na termin realizacji składa się cykl produkcyjny towaru oraz przygotowanie go do wysyłki od daty potwierdzenia 
zamówienia. Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie:

  • ROLETY , ŻALUZJE POZIOME ALUMINIOWE , MATERIAŁY NA WYMIAR , VERTICALE , PLISY - od 5 do 15 dni roboczych 
  • FOTOROLETY , FOTOPRODUKTY - od 8 do 20 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia i wyboru wersji z  wizualizacji / zdjęcia do nadruku
  • ŻALUZJE POZIOME DREWNIANE: od 12 do 25 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia

Produkty,które posiadamy na stanie to towary gotowe:

  • AKCESORIA , ZASŁONY ANTYINSEKTOWE - od 1 do 5 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia

UWAGA :  W przypadku wybrania formy płatności "Przelew na konto firmowe" lub "PayU" cykl produkcyjny rozpoczyna się 
po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku wydłużenia się terminów spowodowanych sytuacjami ekstremalnymi klient zostaje 
o tym poinformowany telefonicznie lub mailowo.
 
II. GWARANCJA , REKLAMACJA I ZWROT


1. Na nasze produkty udzielamy 1 rok gwarancji. Gwarancja daje możliwość reklamacji w przypadku, gdy obejmuje ukryte 
wady produktu ujawnione w trakcie użytkowania. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień 
kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


2. Podstawą gwarancji nie są uszkodzenia mechaniczne spowodowane niewłaściwym użytkowaniem towaru. Materiałów 
roletowych nie wolno czyścić na mokro zwłaszcza z detergentem. 


Zdjęcia tkanin mogą odbiegać kolorystycznie od faktycznego odcienia z kolornika widocznego na ekranie monitora 
(spowodowane jest to także różnymi ustawieniami monitora ). Prosimy sugerować się opisami kolorów lub poprosić o 
dodatkowe zdjęcia tkanin, które przesyłamy drogą mailową lub na wskazany nr telefonu . Na życzenie wysyłamy 
bezpłatnie próbki materiałów na wskazany adres. 


Reklamacje z tytułu rozbieżności zamawianego koloru tkaniny nie będą uznawane , jeśli nie nastąpiła pomyłka po stronie 
Sprzedawcy w zamówieniu np. błędny numer tkaniny. Możliwe są nie rażące , minimalne różnice w odcieniu tkaniny 
spowodowane kolejną dostawą i produkcją nowej belki u dostawcy. W przypadku zamawiania osłon na te same okna 
należy zamówić jednocześnie na każde okno , w przeciwnym wypadku może być widoczna drobna różnica w odcieniu 
pomimo tego samego numeru koloru.3. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, Zamawiając ma prawo do odstąpienia od umowy 
kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni. Termin ten liczy się od dnia odebrania 
przesyłki przez kupującego, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.


UWAGA: zgodnie z ustawą (Dz.U. Nr 22, poz 271: Art. 10, pkt 3, pkt 4, pkt 5) nie ma możliwości zwrotu lub wymiany towarów 
wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta. Prosimy o przemyślane zakupy. Rolety , żaluzje i plisy wykonane są 
pod specjalne zamówienie klienta, uwzględniają rodzaj, wymiar, kolor tkaniny itp. Nie ma możliwości odsprzedaży takich 
towarów innemu klientowi. Podstawa prawna Ustawa o Prawach Konsumenta z 30 maja 2014 roku: Art.38, pkt.3 )
"Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje 
konsumentowi w odniesieniu do umów: (...) 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, 
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;"


4.Otrzymany towar należy dokładnie obejrzeć w dniu otrzymania paczki pod kątem uszkodzeń, jeśli takowe zostaną 
wykryte, proszę niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską celem wezwania kuriera do spisania protokołu szkody. Na 
podstawie przesłanego do nas np. e-mailem protokołu szkody, jesteśmy w stanie wysłać nową paczkę.


W sytuacji uszkodzenia towaru podczas transportu należy:

  • sprawdzić paczkę przy kurierze i spisać protokół szkody
  • wysłać skan protokołu wraz ze zdjęciami i opisem uszkodzenia towaru na mail: kontakt@mojedekoracje.pl
  • uszkodzone części lub cały nowy towar zostanie dosłany przez firmę Centrum Osłon Effect s.c.

Wszelkie braki w akcesoriach, części należy zgłosić niezwłocznie , po upływie 7 dni od odebrania paczki zgłoszenia 
braków części drobnych ( wieszaki , drobne akcesoria itp ) nie będą uznawane.


5. Zamawiający  może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji:

  • rękojmia: odpowiedzialność sprzedającego wobec kupującego za wady fizyczne oraz prawne towaru,
  • gwarancja: bezpłatne usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy określony w warunkach gwarancyjnych.

Reklamację towaru prosimy przesłać na adres mailowy: kontakt@mojedekoracje.pl .W jak najszybszym terminie 
odpowiemy na Państwa zgłoszenie.Towar do naprawy lub wymiany po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą prosimy 
wysyłać na adres firmy:


Centrum Osłon "Effect"
os.1-Maja 16H
44 - 304 Wodzisław Śl.


6. Koszty wysyłki zwrotnej towarów gotowych pokrywa Zamawiający, produkty wykonywane na indywidualne zamówienie 
nie podlegają zwrotowi.


7. Firma nie ponosi odpowiedzialności za źle podane wymiary przez klienta.


 III. PŁATNOŚCI


1. Zapłaty za zamówiony towar można dokonać przelewem bankowym, za pobraniem lub gotówką przy odbiorze 
osobistym. Wybór formy płatności bezpośrednio w formularzu zamówienia. Dla klientów z Unii Europejskiej podana będzie 
przeliczona wg. obowiązującego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) cena w Euro. Podany kurs jest kursem 
sprzedaży NBP na dzień zawarcia transakcji.


2. Zamawiający dokonuje Płatności niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od momentu otrzymania 
Potwierdzenia Zamówienia. Z zastrzeżeniem pkt. 2 poniżej, Zamawiający może dokonać Płatności za pomocą jednego z 
niżej wymienionych sposobów:

 

  • za pobraniem - ta forma Płatności oznacza, że Zamawiający dokonuje zapłaty z tytułu Ceny i Kosztów dostawy  Towaru przy odbiorze przesyłki. Wymagamy zaliczki przedpłaty w wysokości 50% wartości zamówienia.
  • przelewem bankowym na konto Sprzedawcy  wpisując w tytule przelewu " Mojedekoracje.pl ,nr zamówienia / nazwisko / nazwa firmy ", "
    ING Bank : 81 1050 1403 1000 0092 7205 8919 
    ING Bank konto dla wpłat z kont zagranicznych : PL 81 1050 1403 1000 0092 7205 9404  ( SWIFT/BIC: INGBPLPW )
  • e-przelewem - transakcję realizuje system payu.pl,


3. Płatność uważa się za dokonaną z chwilą zaksięgowania należnej kwoty na rachunku Sprzedawcy.
 
IV. WARUNKI DOSTAWY ORAZ KOSZTY WYSYŁKI


1. Sprzedawca realizuje wysyłki na terytorium Polski, po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą ustalamy możliwość i 
koszty wysyłki zagranicznej.


2. Dostawa Towarów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich i Poczty Polskiej.Zamawiający ma możliwość odebrania 
towaru w punkcie sprzedaży przy ul.Kubsza 30 w Wodzisławiu Śląskim lub na Pl.Kościelnym 3 w Rybniku.


3. Ceny wysyłek obejmują także koszty zapakowania towarów.Sprzedawca po zweryfikowaniu paczki i jej gabarytów może
wymagać dopłaty różnicy do kosztów przesyłki wielkogabarytowej jeśli Zamawiający nie wybrał takiej opcji w formularzu 
zamówienia. Przesyłki zagraniczne wyceniane indywudualnie.


Cennik dostawy przesyłek krajowych PL  :
Przesyłki kurierskie  standardowe GLS o długości do 190 cm , waga do 30 kg:

  • 25 zł przedpłata
  • 35 zł za pobraniem

Przesyłki kurierskie wielkogabarytowe DPD o długości od 191 do 235cm  , szer/wys do 20cm , waga do 30 kg:

  • 45 zł przedpłata
  • 52 zł za pobraniem

Wszystkie paczki ponad gabarytowe są wyceniane indywidualnie podczas oferty przez zamówieniem.Przesyłki drobne Poczta Polska wysyłane jako paczka pocztowa :

  • 16 zł paczka pocztowa priorytet

4. Sprzedawca informuje, że kurierzy dostarczający paczki wielkogabarytowe mają obowiązek wydania Towaru w miejscu 
dostawy, nie mają zaś obowiązku wnoszenia Towaru do domu ani żadnego z budynków i pomieszczeń wskazanych przez 
Zamawiającego, co Zamawiający przyjmuje do wiadomości.


5. Firma kurierska GLS po nieudanym kontakcie z Zamawiającym lub jego nieobecności, ma prawo do pozostawienia 
paczki w najbliższym punkcie ParcelShop. W przupadku nie odebrania paczki , która kolejno wróci do Sprzedawcy 
Zamawiający zostanie obciążony dodatkowymi kosztami magazynowania paczki lub przesyłki zwrotnej.
 
V. DANE OSOBOWE


1. Dokonując zakupów w sklepie internetowym MojeDekoracje.pl klient wyraża zgodę na otrzymywanie od 
MojeDekoracje.pl treści marketingowych, w tym tych związanych z obsługą złożonego zamówienia za pośrednictwem e-
mail oraz innych form komunikacji elektronicznej w tym również informacji o ofertach specjalnych dotyczących 
MojeDekoracje.pl oraz partnerów biznesowych MojeDekoracje.pl. Administratorem Twoich danych osobowych jest firma 
Centrum Osłon „Effect”s.c. Joanna Czech,Michał Mitko ul. Ks.Płk.Wilhelma Kubsza 30 ,44-300 Wodzisław Śląski. Wyrażenie 
zgody i podanie danych jest dobrowolne. Mam prawo do dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania.


2. Administratorem danych osobowych jest firma Centrum Osłon „Effect”s.c. Joanna Czech,Michał Mitko ul. 
Ks.Płk.Wilhelma Kubsza 30 ,44-300 Wodzisław Śląski. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług drogą 
elektroniczną zgodnie z warunkami sprzedaży MojeDekoracje.pl jak również w celu komunikacji związanej z 
funkcjonowaniem sklepu MojeDekoracje.pl. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówień. 
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania
 
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o 
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw 
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.


2. Wszystkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne i chronione. Zgodnie z Rozporządzeniem 
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z 
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 
95/46/WE.


3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się stosowne przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje 
sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.


POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU 
POBIERZ PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY